Tuesday, March 10, 2015

Kenapa kena pilih soya ESP oleh Shaklee??



Berikut saya senaraikan 5 SEBAB kenapa saya dan anda semua kena pilih soya ESP:

1. ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone (ketahuilah bahawa proses mengekstrak isoflavone dari kacang soya bukanlah mudah tetapi Shaklee berjaya melakukannya)

2. ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism)
Dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

3. ESP dibasuh dengan air
Dr Shaklee tahu bahawa dengan menggunakan teknik 'cold water extraction', kita akan memperoleh yang terbaik dari soya termasuklah komponen penting seperti phyto-estrogens yang mencegah kanser payudara dan kanser prostat di kalangan lelaki. Terdapat lebih 1500 kajian yang membuktikan kebaikan soya dan hanya 12 - 20 kajian negatif yang menunjukkan bahawa sekiranya soya diubah atau dirosakkan, hasilnya adalah 'bahan tidak berguna'

4. ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian
Kenapa ESP ada kalsium?Kerana tambahan sedikit kalsium boleh meneutralkan kembali asid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, dan zink semasa pencernaan dalam usus.

5. ESP telah mengungguli pasaran makanan tambahan selama 54 tahun

Ok sekarang lepas baca ni saya harap semua orang pilih ESP hehe..

Bukan apa, dah terang lagi bersuluh kebaikan ESP, dah beribu kajian dibuat, so tak perlu rasa ragu lagi..ramai dah cuba dan merasai kebaikkan dan manfaat ESP.

Bulan March 2015 ni promo ESP, murah dari harga biasa.
Untuk mencuba hubungi saya
017.675.4324

0 comments:

Post a Comment