Thursday, September 18, 2014

Azliyani & Blog..kenapa tiba-tiba??

Assalamualaikum..

Sebenarnya saya dah lama buat blog ni tapi disebabkan 'kekangan' tertentu, sekarang baru boleh start betul-betul hehe..Setelah menuntut ilmu dari 'sifu' saya tentang blogging ni barulah ada semangat sikit nk start..kalau tak sebelum ni macam down jer coz bila tengok blog orang lain semua cantik2 tapi blog sendiri kosong jer ibarat dinding takde hiasan huhu..

Tujuan utama saya buat blog ni sebenarnya nak share dengan semua sedikit sebanyak apa yang saya buat sekarang..I have so much to offer tapi limited way of reaching out to people..Jadi lahirlah blog ini sebagai suatu medium perantaraan kita :)

Harapan saya agar semua akan bermanfaat dari penulisan saya di sini. Sokongan anda semua teramatlah saya hargai. Kalau ada apa-apa pertanyaan or just nak sembang-sembang, jangan malu jangan segan..you know where and how to find me..

Lastly saya nak ambil kesempatan ini untuk memohon maaf sekiranya isi kandungan blog saya ini ada menyinggung perasan sesiapa. Sesungguhnya yang baik itu dari Allah, yang buruk itu datang dari kekurangan diri saya sendiri..

Terima kasih dan selamat membaca.

Ikhlas,
Azliyani
017.675.4324
Newer Post
Previous
This is the last post.

0 comments:

Post a Comment