Thursday, September 18, 2014

Kenapa Shaklee??

Kenapa tidak???!!!

Shaklee telah berulang kali membantu saya..bagaimana??

1. Pengambilan supplement Shaklee membantu menambah baik taraf kesihatan keluarga saya
  • Alfalfa membantu masalah keputihan saya
  • VIVIX membantu masalah sakit belakang ibu saya
  • Nutriferon menambah ketahanan badan anak-anak saya
  • Chewable Vit C adalah kegemaran anak saya
  • VIVIX & Herbal Blend Cream membantu masalah tumit merekah 
  • Herbal Blend Cream membantu masalah kulit kering bayi saya
  • Mealshake membantu anak saudara saya pulih dari masalah asma
  • Vitamin E dan Vitamin C membantu memudarkan bintik hitam di muka saya
  • Ostematrix membantu ayah saya ke tandas
  • Pengambilan Alfalfa & ESP semasa dalam pantang menambah produktiviti susu badan saya
  • VIVIX membantu nenda mertua saya pulih dari masalah gout yang dialaminya sejak bertahun lama
  • Shampoo & conditioner Shaklee membantu masalah kelemumur suami saya
2. Shaklee menawarkan harga belian yang lebih murah kepada ahli-ahlinya

Memandangkan saya kerap membuat pembelian produk Shaklee, adalah lebih menjimatkan sekiranya saya menjadi ahli..bak kata org "Mengapa bayar lebih??"

3. Shaklee memberi bonus bulanan kepada saya

Di samping dapat membuat penjimatan untuk pembelian produk Shaklee, saya juga turut mendapat bonus berdasarkan UV saya..berapa?apa itu UV??hah..apa tunggu lagi??get in touch dengan saya dan saya akan terangkan semuanya..

4. Shaklee mengeratkan silaturrahim dan meluaskan networking saya

Untungnya menyertai Shaklee adalah anda akan menyertai group Shaklee yang terdiri dari mereka-meraka yang berpengalaman dan berjaya dengan produk ini. Segala tunjuk ajar, nasihat, perkongsian akan diperoleh melalui group ini.

5. Group Shaklee saya memberi bimbingan perniagaan, keagamaan, nasihat serta teladan

Alhamdulillah..group Shaklee saya bukan sahaja membimbing dalam menjadi usahawan Shaklee yang berjaya malah mereka turut memberi penekanan tentang kepentingan menyeimbangkan tuntutan duniawi dan akhirat. Benarlah rezeki akan datang dengan sendirinya jika kita mendekatkan diri dengan yang Maha Pencipta.

6. Urusniaga bersama Shaklee di hujung jari

Yang paling senang tentang pembelian supplement Shaklee adalah semuanya boleh dibuat melalui online. Dengan charge sebanyak RM10 untuk penghantaran, order anda akan sampai di depan pintu dalam tempoh masa terdekat.


Saya telah memilih. Anda bagaimana?? Dengan izin Allah, dengan berkat usaha, doa dan tawakkal kejayaan adalah milik kita bersama.

Hubungi saya,
Azliyani
017.675.4342

0 comments:

Post a Comment